Klachtenafhandeling.
Wij besteden onze uiterste zorg aan jouw bestelling en controleren deze nauwgezet. Desondanks kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over een artikel of een bestelling. Of dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Neem in deze gevallen contact op met ons via:
Hoofdfiliaal Franeker
Telefoon: 0517 390 205
Bereikbaar op:
maandag: | 13:00 tot 17:30uur |
dinsdag: | 09:30 tot 17:30uur |
woensdag: | 09:30 tot 17:30uur |
donderdag: | 09:30 tot 17:30uur |
vrijdag: | 09:30 tot 21:00uur |
zaterdag: | 09:30 tot 17:00uur |
Klachtenformulier:
U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier. Hier kunt u aangeven dat het om een klacht gaat.
of via:
webshop@inuz.nl
Wij zullen zo spoedig mogelijk een passende oplossing zoeken!