Klachtenafhandeling.

Wij besteden onze uiterste zorg aan jouw bestelling en controleren deze nauwgezet. Desondanks kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over een artikel of een bestelling. Of dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Neem in deze gevallen contact op met ons via:

Hoofdfiliaal Franeker

KlachtenafhandelingTelefoon: 0517 390 205

Bereikbaar op:

maandag:13:00 tot 17:30uur
dinsdag:09:30 tot 17:30uur
woensdag:09:30 tot 17:30uur
donderdag:09:30 tot 17:30uur
vrijdag:09:30 tot 21:00uur
zaterdag:09:30 tot 17:00uur

Klachtenformulier:

U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier. Hier kunt u aangeven dat het om een klacht gaat.

of via:
webshop@inuz.nl

Wij zullen zo spoedig mogelijk een passende oplossing zoeken!